Att osta omkring och smula runt, bomullsmygel & bokstavskombinationer

Hojhoj

Då var man jag nyss hemkommen efter att ha hasat omkring på stan med Paulsson i timmatal. I vanlig ordning fick vi ingenting nyttigt uträttat men en varsin kasse eldvatten från bolaget tog vi i ett stadigt grepp innan det bar hemåt. Vi jagade karlar på herrbutiker men utan fångst och jag skulle dricka kaffe i ett tält på stan men fick inte för Hanna för hon var antagligen säker på att jag skulle göra bort mig. Antar att hon fortfarande är förfärad över mig och ideella sammanhang från den gången förra vintern då någon från en hjälporganisation stog på stan och sträckte ut en bössa. Jag trodde naturligtvis att det var en kakburk och var på väg att dyka ner med handen men min kära vapendragare stoppade mig bryskt innan det han uppstå en prekär situation. Hon är rätt bra att ha ibland ändå, även fast hon är fast besluten om att har ADHD. Men jag kan dock spika att hon själv lider av HÅIBS, Hundra År I Bara Söndagar.



Ikväll ska vi iväg på någon tillställning med massa fruntimmer, vin, ost och kex. Osten älskar jag ju mer än livet självt, kex sätter jag bara i halsen så jag får andnöd medan smulorna sprutar men vin är alltid trevligt. Med handen på hjärtat är det väldigt sällan som jag brukar festa med kvinnfolk, dels för att dom har en tendens att låta som en skock uppspelta kalkoner men även för att jag är ganska säker på att jag är en man. När en tjej pratar om läppförstoringar och botox tycker nämligen jag att det bara är att stryka på tabasco på läpparna så dom svullnar upp och när det kommer till bröstimplantat duger det väl ändå med ett par billiga tubsockor från Rusta. Är ju ändå så sällan någon är i dom regionerna och rotar runt så jag tror jag skulle kunna gå fri därifrån med min tillfälliga förstoring i 100% bomull.

Hoppas att ni får en bra kväll, det är faktiskt inte utan att jag tror att jag kommer ha en.

Tjoflöjt

Kommentarer
Postat av: Nelly.

Dina inlägg är sjuuukt långa, fett jobbigt att läsa..

2011-02-12 @ 17:31:54
URL: http://nellyfransson.blogg.se/
Postat av: Redaktionen

Haha ojdå, kan hända det är frivilligt att läsa också :)

2011-02-13 @ 19:10:42
Postat av: Martina

Åhnej, en 15-åring orkar inte läsa din blogg! Hur hanterar du detta?

2011-02-13 @ 19:20:13
URL: http://mittlivsommartina.blogg.se/
Postat av: Ellie

Ja, det är ju förstås ett väldigt stort problem som vi ser allvarligt på! Haha

2011-02-13 @ 21:26:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0