Telefontrakasserier, en skvätt sprit & eldiga toner

Buenas noches

Då ligger man här som en formlös klump i sängen med datorn fastvuxen på magen. Har roat mig med att skriva ett arbete som tydligen kom att likna en doktorsavhandling på magisternivå, allt för att min lärare inte ska orka läsa och engagera sig utan istället skumma igenom det hela och stämpa på ett betyg så hon slipper mig. Förut när jag hade naturkunskap på distans blev min lärare till slut så less på mig att han vägrade ringa upp när jag skulle ha betygssamtal. Det var bara för att jag envisades med att det var jag som hade rätt och han fel vilket han måste tröttnat ganska rejält på, för när det plingade i hans telefon och han hörde att det var jag på andra sidan bara fräste han upphetsat:

"Jag har inte tiiiiiiid! Du får ringa imorgon".
Klick.

Tror det hann bli nytt dygn sisådär 14 gånger innan han med en ljudlig suck berättade vad jag hade fått för betyg i kursen. Jag tackade så mycket och avslutade samtalet med "jajamensan, vi hörs!" varpå den stackaren skräckslaget slängde luren i örat på mig.

Om ett par timmar är det minsann officiellt fredag och jag planerar att handla upp halva bolaget. Minttu och Tequila står överst på listan och här ska bunkras så till den grad att det kan bli aktuellt att stjäla en truck för att frakta hem skiten. Det är ungefär precis ett år sen sedan jag och Hanna körde i oss ett par helrör med tarrkaste priten på polaget och dansade bugg på hennes balkong klockan fyra en eftermiddag så till och med plogbilen stannade och frågade om vi hade fest. Den mannen i hytten var så nyfiken vad vi höll på med att han till slut körde fram och tillbaka med bladet nere i asfalten så det slog gnistor i en fontän.

Imorgon blir det alltså att dra på lite hysterisk salsa och kasta salt och tequila åt alla möjliga håll och kanter för att få in en riktigt exotisk känsla. Sen är det bara att vänta tills det går förbi ett lämpligt offer som man kan fånga in och tejpa fast på en pall, dra på en bastkjol och tvinga sjunga Viva España medan han får klappra med kastanjetter i vild förtvivlan.



Extremt häftig musikvideo


Trevlig helg alla människor!

På söndag blir det en skvätt Antabus och en saftig kebabrulle.



Klirr



Kommentarer
Postat av: RiiiRRRRiiiiRRRiii

You make me go RRRrrrrIiiiiiRRRiiiiRRRRRR!!!!

2010-11-14 @ 17:57:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0