Arga kineser, hur man gör för att orsaka konkurs & att proppa i och rulla ut från resturang

Buenas noches

Då har man fått vara med om ännu en spännande dag, det är nästan så att jag fått hållt i mig i möblemangen för att inte svimma av upphetsning. Vid lunch åt jag och Linnéa på resturang China Thai och personalen såg förbannade ut och var lika otrevliga som vanligt när jag kommer intågandes. Kanske för att dom får fylla på buffén efter varje gång jag kastat på mer på tallriken och att dom vet att fritösen får gå varmare än annars. Jag styrde upp det hela genom att som alltid att äta så mycket att jag i princip rullade ut. Tycker nog att dom ska vara glada över att jag inte har som rutin att äta där varje dag för då skulle dom nog få lov att gå i konkurs.

Sen bar det hem (det blev inget fika som jag försökte övertala Linnéa om medan jag fortfarande hade munnen full med mat) och eftersom jag är 100 år i bara söndagar så var jag tvungen att sova en skvätt. Vaknade efter någon timme (dock inte för att hemtjänsten kom) och då var det dags att dra på sig danstrosorna och gå till studion för en svängom. Min 75-åriga friare var till min obefintliga förtret inte där men det fanns ju andra studsbollar till karlar att trampa på fötterna. Efter det gick jag, Milla och Martina till Waynes och drack kaffe så nu kommer man ligga med uppspärrade ögon in på småtimmarna. Det kommer bli helt fantastiskt roligt.


Klirr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0