Vantflygningar, riviga verser & svettiga nävar

Todiloo

Då är man nyss hemkommen efter att ha varit på dansstudion och fått armarna halvt avryckta av svettiga karlhänder. Fast värre måste det varit för Erika, man har ju en fördel att vara en bastant tant och då flyger man inte som en vante. Fötterna har jag fortfarande i behåll även om jag fick försöka förflytta mig runt med någon som var ungefär lika dansant som en Christopher Reeve med pyspunka. Nu är det dags att tvätta av sig ansiktet, plana ut och tryna på kudden ett tag så jag får lov att återkomma imorgon.



Dagens Mensa-konversation:

Ellie: Är det där en flick-ponny? (även den som inte är hästvan vet nog att det heter "sto")
Martina: Nej, ser du inte att den har en snopp?

Femsexsjuått

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0