Halvt onaken icke-nudist som ej nekar till naken neuroser

God afton

På grund av pågående värmebölja har undertecknad stött på vissa svårigheter med att finna stoff för publicering då jag dom senaste dagarna har jag endast kämpat för min egen överlevnad. Sentimental och blöt i ögonen har jag längtat tillbaka till vintern då man istället var tvungen att klä på sig för att klara biffen. Efter att ha gjort alla tänkbara åtgärder för att inte bli totalt överhettad har jag endast två möjliga utvägar kvar. Det ena är att samla svalt aftonsyre i burkar som jag sedan kan öppna dagen efter då det är som varmast, eller försöka stänga ut värmen genom att linda in mig själv i gladpack. Man måste dock alltid ha i åtanke att uppträda på ett sätt som utesluter att man blir anmäld för förargelseväckande beteende. Det går visserligen att diskutera om en naken inplastad vit marshmallow lyder under den paragrafen, det är ju alltid värt att chansa.

Alla som känner mig har nog hört mina historier om att "bara 2% av jordens befolkning är äkta rödhåriga", att "rödhåriga har högre smärttröskel" osv. Något vi ägare till dessa exceptionella hud- och hårkaraktärer har att tampas med under sommaren (eller när solen lyser som jävligast) är även att undvika den till varje pris. Om man inte har lust att ligga inne och skaka i solfrossa och se ut som en nytillverkad stoppskylt vill säga. Häromdagen då jag var ute med min kära Thunlind höll jag på att dö på vägen hem efter att ha vistats ute i bara någon timme. Slutresultatet av mitt ofrivilliga pressande:


Förutom att ha antagit denna nyans så hände det en hel del obekvämligheter denna dag. Vi satt och konfererade på en klippa då jag kände av en akut kissnödighet. Eftersom jag tidigare samma dag inte hittade min bikini då vi skulle till och åka, så hade jag bara vanliga underkläder på mig. När det tryckte på som värst i blåsan tänkte jag att det fick bära eller brista, så jag klampade ner i vattenbrynet och vadade ut. När vattnet nådde skrevhöjd frågade min kära väninna om det var kallt. Jag ropade tillbaka att "jodå, men nu kan jag kissa i alla fall!".

Utan inverkan av temperaturen som inföll sig runtomkring låren fick jag för mig att bada en skvätt. Naturlig som jag kände mig för tillfället grabbade jag tag i bh:n, slet av den och kastade den in till land. När jag vände mig om kom det en man och gick med sin hund några meter bredvid där Linnéa satt. Oj, vad jag tyckte synd om honom som hade både sett och hört denna akt, ungefär som när en hamster fastnar i sitt hjul; det var inte hans fel men han var ändå tvungen att genomlida scenariot.

Jag väste åt henne att slänga tillbaka bh:n och i samma ögonblick som jag fångade den så kom det även två bekanta ansikten till, nämligen Hannas föräldrar som jag inte sett på ungefär två år. I och med att jag hade stringtrosor på mig så var jag tvungen att ta ett antal djupa andetag för att kunna fläska mig upp ur vattnet utan att gripas av panik, halka på en slemmig sten och dra på mig någon skallskada. Jag kom till slut upp och kunde slita åt mig handduken, rycka åt mig tillhörigheterna för att sedan med blicken ner på kottar och tallbarr studsa förbi och utropa ett artigt adjö.


Bh-svingerskan, min lilla sjöjungfru Linnéa är på djupt vatten

Nästa gång är det nog hel baddräkt och badmössa som gäller för mig, för att vara på den säkra sidan och inte vara upphov till allehanda nakenchocker. Som avslutning serverar jag lite bilder från lördagens cruising i Sandviken med Milla, en soldekadans från senaste kryssningen och ett bildbevis på min rabarberpaj jag gjorde i söndags. Om jag fortsätter min karriär som bagare kanske jag inte behöver känna mig som en transvestit utan mer som att jag skulle vara lite kvinna trots allt.

   



Engelska flottan har siktats vid Vinga

Kommentarer
Postat av: milla

haha fy fan vad kul. såg dom här nu=) vart fan är cykeln? och karlarna vi hängde med?;) love you

2009-06-15 @ 06:25:54
Postat av: Ellie



Haha dom var för fula hela högen så dom förstörde det estetiska på sidan. Nejdå jag var bara lite lat :)

2009-06-15 @ 12:22:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0