Vad man gör innan det börjar bana utför & att vara gift med en morot

Godkväll

Ännu en helg har gått och man är ett par erfarenheter rikare. Igår kväll höll jag på att svimma för det ringde på dörren och då brukar jag instinktivt springa in och gömma mig i garderoben ifall om det är Jehovas Vittnen eller någon arg granne (som t. ex gubben med knallröd spritnäsa som kom ner för trappan i bara långkalsonger och strumpfötterna för att säga att jag skulle sänka för att min musik inte gick ihop med "På spåret"). Så smög jag och tittade och såg en blondin och jag stelnade av skräck för det var ingen jag kände igen men till slut så såg jag att det var kära gamla Thunlind som kommit för att överraska mig. Charlies änglar samlades åter för att ta sig ett järn och lägga en sula på parketten.

Det är ju bäst att passa på att roa sig nu eftersom det bara går utför vid 25. Detta är ett evigt återkommande samtalsämne för mig och mina flickor (vännerna alltså, inte brösten som för övrigt har en tendens att bli kallade både det ena och det andra, som exempelvis Albert & Herbert). Man måste ju skynda sig innan man ser ut som ett ihoptorkat russin och blivit så avdankad att det bästa man vet är att kolla på Tina Nordström och äta morötter på lördagkvällarna. För det enda sällskapet man kommer få fortsätta ha då är ju grönsakerna, fast å andra sidan kanske det skulle räcka. Dessutom är dom alltid oskyldiga om man upptäcker att toalettringen inte är nerfälld.



Plopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0