Vill ha!

Shopping!



Jag har tänkt köpa såna här skitsnygga kängor men det har aldrig riktigt blivit av. Såg dem på gymmet en dag och blev helt frälst, var bara tvungen att fota dem. Skoskydden kommer antagligen från lasarettet eller någon tandläkarmottagning, så dom är ju inte allt för svåra att få tag på. Tänkte matcha dessa till en Helly Hansen-jacka i blå fleece från 1992 för att få den rätta lediga jag-bor-på-landet-så-jag-skiter-i-allting-looken. Alternativt skulle det kunna funka med en brun manchesterjacka eller något liknande, i såna fall kanske mörkblåa byxor av samma material till, helst en decimeter för korta. I såna fall, vilka detaljer skulle man kunna ha till? Jag har funderat lite på att designa om en medicindosett till en läcker handväska och själva remmen skulle vara gjord av  ett sånt där senilsnöre till glasögon. Vad tycker ni?

Jag vet inte hur jag skulle överleva utan mode, finns det egentligen någon som skulle det? Det är typ det absolut viktigaste att bry sig om i livet, så vad man har på sig hamnar alltså på prio ett. Sen har jag tänkt kolla om jag får tag på ett par röda mjukisbyxor, sådana som man hade på fotbollscupen i Sundborn för 11-12 år sedan. Finns det någon som vet vart man kan hitta såna? Då skulle jag verkligen bli överlycklig så att jag skulle kunna matcha med resten. Förmodligen så exhalterad så jag inte skulle kunna sova på typ tre veckor eller nåt!

God bless irony

Kommentarer
Postat av: sofia

ja, jag har faktiskt ett par sådana röda byxor någonstans i någon säck, ska jag leta på dom :p

2009-04-21 @ 16:12:10
URL: http://sofianorberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0