Mina dubbelgångare & partykväll med brudarna

Jag tänker, alltså finns jag!

Det är en upplyftande tanke att använda sig av såhär en söndag som denna. Gårdagen var lika rolig som det alltid (utan undantag) är med Milla & Martina. Det blev en mindre krogrunda, men vi började kvällen hemma hos Sanna. Där drack vi vin respektive öl och hade omkring tusen fotosessioner. I snitt kanske 15 kort per kamera och minut med några minuters uppehåll. Det betyder att bara jag har 85 bilder sen igår. Fast egentligen så stödjer jag inte ett enda ett där jag själv är med. Luggen delade sig nämligen som ett gammeldags rött matiné draperi på varenda kort, trots Sannas minutlånga sprayattack på begäran. Man ska ju vara glad för att man inte är med i nåt känt band, med typ fem medlemmar. För om man då skulle ta kort i nåt större sammahang och inte blev bra, så skulle man ju inte kunna göra så mycket åt saken. Skönt också att man inte har fyra personer att strida mot, som själva blev nöjda med kortet, innan dom förstår att man ser ut som en kombination av Gollum och Jabba the hutt och att man helst inte vill använda det som skivomslag.

 +  =

Lite senare mot aftonen kan man på alla kort tydligt se hur sockerspeedad jag blev på cidern; ögonen spärrades upp mer än vanligt och allting blev så roligt att jag visade alla befintliga tänder i hela käften, från nr 22 till 80. Jag vet inte hur nödvändigt det var att dricka cider egentligen, jag som har haft en fast princip om att det är tjejdricka. Hade ju lika gärna kunnat gå runt och knapra 159 sockerbitar och sköljt ner dom med vatten. Det hade gett ungefär samma effekt, plus att det hade blivit billigare.


(Var bara tvungen att lägga in en mer rättvis bild än Jabba-Gollum-porträttet)
   
The leather ladies

(Och som vanligt sticker man ut som en berguv bland småfåglarna...)
  

   
   

Jag kan inte för mitt liv förstå...
varför ingen tvkanal kan visa någonting av värde på en söndag? När man verkligen behöver det som mest?
"Den här druvan med karaktäristisk sötma och en enastående smak, ger liv i buteljen!"
Ska det enda alternativet vara att se en exalterad och salongsberusad Bengt Fritiofsson i Australien? Som när han får smaka på kängurufilé tillsammans med nåt rödvin han stampat ihop och pressat själv, blir mer uppspelt än Bosse Bildoktorn?

Härliga söndag

Kommentarer
Postat av: Susanna

Det kan väl hända att du sticker ut som en bergsuv,men du ska veta att du är den snyggaste Fulen(fågel på skånska)av dom alla.Kram/Huttie

2008-09-14 @ 19:45:33
Postat av: Nanni

hahahah! i love u! and....I Miss U.. :-(

När får jag komma och festa med er då? hahah! galna kvinnor!

2008-09-14 @ 22:13:01
Postat av: sanna

ellie! HAHA! du är bara för skön! herregud :) jag skrattar röven av mig varenda gång jag läser ett inlägg av dig.. Tack för i lördags, ha det så bra så hoppas jag att vi ses nåt när jag kommer hem! KRAMAR

2008-09-15 @ 17:59:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0