Uttråkad in i benmärgen

Kan inte påstå att jag någonsin varit mer uttråkad.

Det är ju fan lillördag och alla (i alla fall dom i min ålder och uppåt) har världens förfester här på The Iron. Själv sitter jag här med en flåsande hund och ömma fingrar för att jag spelat gitarr. Var ju tvungen att sysselsätta mig med nånting, så jag gjorde en låt.

Come on lay down by my side, it's ok
the rain is pooring down outside and I want you to stay
Together we can be so free, I'll love you for eternity
be my baby tonight

My life was not an easy road when I found you
every morning when I looked outside, the sky was anything but blue
But now I've got sunshine in every corner of my heart
I hope that we will never part

When you came into my life you brought me joy and happiness
you took away my pain and the loneliness
Stay with me forever and I'll promise you one thing
all my love I will always you bring

People say that love takes time
I'm glad I didn't have to wait so long for you to be mine
Now we got forever, just call on me whenever you need me
and by your side I'll be

Funderar på om jag ska smörja gångjärnen i mina gamla leder och gå ner på stan och titta om ett tag. Krogen stänger ju ändå ett och någon bekant själ tankad med alkohol måste man ju nästan kunna finna.

Damdamdamdamdaradam


Kommentarer
Postat av: Martina

Det är faktiskt bara Harrys som stänger 1 på onsdagar ;)Fast det kanske var det du menade iofs. PUSS

2008-07-31 @ 16:13:42
URL: http://theamartina.blogg.se/
Postat av: Ellie

Ja det var det jag tänkte på, fast igår hade dom tydligen öppet till två.. (?)

2008-07-31 @ 23:54:38
URL: http://elliefant.blogg.se/
Postat av: Anonym

fattar inte.. är det du som kommenteat & dessutom svarat på kommentaren? blv et några pina colada för mycket igår? förlåt att jag maissa de min, var ju inte hemm=( vi får ta det någon dag snart=)

2008-07-31 @ 23:57:12
Postat av: Ellie

haha nej jag tror bestämt att det var martina som skrev först och att jag svarade på det =P

2008-08-01 @ 19:21:49
URL: http://elliefant.blogg.se/
Postat av: milla

jag måste säga att detta är så konstigt. tror jag var både berusad och kass på att stava. kanske t o m lite retarded här. ja självklart skrev martian först och sedan du, och på det kom jag och anklagade dig för att vara schizofren när det i själva verket jag som är helt störd. hmm

2008-08-04 @ 00:24:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0