Helgen i bilder

Tjingeling!

Känner mig inte så ambitiös att skriva så mycket när jag sitter här framåthukad över datorn, det var meningen att jag skulle sova för ett bra tag sen då jag släpade mig upp ur sängen ganska tidigt för att cykla med hunden. Som i övrigt fungerade smärtfritt utan skrapsår, brutna ben eller hjärtinfarkt. Efter det lekte Rico med Noomis hund Wippa som var världens finaste Weimaran/vaktelhund om jag minns rätt. Jag som i vanliga fall bara kan namnet på schäfer, rottweiler och schnauzer (underligt vore det ju om jag inte visste vad min egen hund var av för ras).

Lika smärtfritt som cykelturen gick krogvändan i helgen, ingen som trampade mig på foten med en stilettklack eller svingade armbågen i bröstet på mig när vi skulle hämta jackorna. Så det var trevligt. Hur som haver!

image13

Paulsson och jag suger i oss nikotin en aning salongsberusade

image14

Världens bästa Martina med tillhörande partypinglor

image15

Gullunge i skogen

image17

Hundpuss med Wippa

image18

Plaskdammen i Parkero

Kommentarer
Postat av: Nanni

YES jag ser texten! Nu ska jag lääsa! kraam!

2008-04-16 @ 19:52:27
Postat av: Martina

Haha, i just love you.

2008-04-17 @ 10:52:00
URL: http://theamartina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0