Att vara en vindögd trafikfarlig backhoppande 80-åring & kolsvarta svindlande hissfärder

Hej kära vänner



Min dag har bestått av kaffe, cigaretter och att skriva på ett arbete så tangenterna glödit. Så nu är jag om inte annat mer vindögd än vad mina fingrar är krokiga, men dom ser ut som två deformerade krattor dom med. Helt fantastiskt vad studier kan göra med ens yttre. Jag har till råga på allt bytt arbetsposition från att ha suttit dubbelvikt över datorn vid bordet till att halvligga ner i soffan med datorn i knät.

Så istället för att se ut som Gollum eller något annat dubbelvikt träskmonster har jag nu efter min studiesession antagit en kroppshållning som påminner om en backhoppande 80-åring. För att inte tala om hur mindre begåvad jag nu måste se ut som stirrat på skärmen så länge. Vill inte ens veta hur vindögd jag blivit så därför tänker jag undvika speglar ett bra tag framöver. Sen får man väl se hur det kommer gå för samtliga bilister när jag ger mig ut i trafiken med ögonen i kors. Om jag nu ens tar mig in i bilen.



Eftersom jag varit helt och fullt upptagen med att knacka på datorn tills den nästan börjat brinna så har jag inte hunnit gjort så mycket mer av betydelse. Gångerna jag har begett mig ut med hunden har jag fått åka i en kolsvart hiss, vilket inte riktigt hör till vanligheten. Det beror på att någon halvsmart (eller extremt ointelligent) människa kommit på att det sitter ett lysrör i taket. Ett likadant som personen i fråga verkar behöva till sitt kök eller vad det nu kan vara.

Slutsatsen man nu kan dra är att någon invandrarherre har lyse i köket och resterande människor i huset en mörk hiss. Det måste ju betyda att jag som brukar plocka ögonbrynen i hissen (för det är sådant bra lyse) istället kan komma och göra det i hans kök. Fast då får man ju kanske passa sig så man inte blir insvept i en burka för då vore det ju ändå ingen idé att noppa ögonbrynen. Det kanske är lika bra att det är kolsvart i hissen. Kan ju bli lite mer spännande så.

Klick

Kommentarer
Postat av: simone

haha du är för skön ;D

2010-03-10 @ 10:28:31
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: Emma

ett tips: undvik trafiken för idag! ;) haha! <3

2010-03-10 @ 15:13:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0