Dekorativa nötter, att överleva ett öråd & vårdslösa överkörningar

Hola

Imorgon ska jag skaffa virke så jag kan göra mig en egen bungalow att bosätta mig i på gården. Det skulle ge fler fördelar än vad det gör att bo i lägenheten i alla fall, då man idag även stängt av varmvattnet. Nog har man varit med om enklare saker än att försöka diska i kallvatten och duscha i under 30˚C. Har man någongång frysit så man trott att man skulle tappa flickorna är det ingenting mot vad man gör i den situationen. Fast man behöver ju inte vara dåsig i onödan för man kan inte göra annat än att vakna till liv när lemmarna börjar bli blåa.

Att bo här är snart som att ofrivilligt leva i en version av Robinson så man kan ju lika gärna koppla ur kyl och frys och gillra fällor att fånga in silverfiskar och andra insekter i. Utöver detta vore det på sin plats att hänga upp kokosnötter i taket och bjuda in den tjurigaste grannkärringen man har, anordna öråd och se vem som överlever längst utan att börja tugga på den andra. Vill man ut och fiska är det bara att trycka ner röven i en fotbalja och paddla ut i trapphuset med stekspaden och låtsas att man är ute på öppet hav.

Snart ska jag åka och handla med Martina och då får vi se vem som hanterar självscanningsapparaten som en revolver och snabbare än sin egen skugga. Har inte hon någon lust att tävla med mig får jag väl be någon pensionär som tar en kvart på sig att stutta in från ingången till korgarna för då har jag en självklar seger redan innan man ens börjat. Ni som har vägarna förbi ICA Maxi får alltså vara beredda att akta på er, annars blir ni överkörda av fröken E. Ångvält Westberg.

Knack

Kommentarer
Postat av: canan

Tack så hemskt mycket ,kära du! Jag blir så himla glad när jag får höra det :) .. Hehe ,tack ska du ha för att du tyckte som du gjorde och jag älskar alla som tycker om mig =)



xoxo,

Canan

2010-03-25 @ 16:31:53
URL: http://canansali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0