Att fastna och filosofera mellan soffkuddar, fysiska defekter & rafflande kjoltyg

Hej kära vänner

Med risk för att gummistövlarna kommer växa fast mellan stortårna och upp i och med att det aldrig verkar bli bättre väder tänker jag inte sätta på mig några (tänkte bara informera om det ifall om någon hade starka funderingar över vad jag ska ha på mig). Kan för övrigt inte minnas när jag körde fötterna i ett par så det lär inte bli så väldigt aktuellt i vilket fall som helst. Idag har jag legat och skrivit hela dagen i min skeva soffa som i princip bara har en hel fjäder kvar. Att knacka omkring på tangentbordet konstant sen man slog upp dom blåa i kombination med att man ligger dubbelvikt som i en rävsax bidrar inte till att man blir på det bästa humöret genom tiderna. Skulle hellre bli dömd att dansa schottis baklänges till Uzbekistan i zigenarkjol fylld med husgeråd från hela IKEA:s lager. Antagligen hade man blivit mindre mörbultad av det.



Nu ska jag försöka rehabilitera mig från slagsida, skrivskramp och diverse åkommor om jag ens tar mig upp ur den här möbeln från helvetet. Om ni inte hör från mig på ett tag så vet ni att jag ligger utmärglad som en påse nötter mellan två dynor och ropar på hjälp. Det är då välkommet och uppskattat med en kebabrulle, lite utav den varan så får det regna hur det vill och jag kan då gladeligen växa fast och bli ett med soffan utan att klaga.

Gnirk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0