Sittandes drickandes cp-vin på kvällskvisten

Yodelattihattihoo

Nu sitter jag och Paulsson och dricker CP-vin (Casas Patronales) och jämför varandras lilltår. Hanna förfäras av mina hobbitfötter och hon har precis gett mig en huvudmassage så nu sitter jag mest och dreglar och ser ut att ha ett antal bokstavskombinationer. Tanken är att vi ska gå på Harrys i afton och vi har precis dividerat om att jag skulle behöva stödhjul fastsvetsade på fötterna. Om jag hittar på en karl med dom talangerna ska jag nog ta chansen och fråga om han vill släppa till och montera fast ett par. Återkommer nästkommande helgdag med mer information om jag hittade på en sådan man eller inte. En rörmokare vore inte helt fel det heller, eller kanske en snickare. Dom där ekonomerna har man inte någon större användning för, jag är ju i alla fall begåvad att räkna sedlar i min egen plånbok. Jag måste  utan tvekan vara Guds mest talangfulla skapelse.

Over and out

Kommentarer
Postat av: badkar(l)

vill du bada i mitt badkar? CP!

2009-06-08 @ 23:36:11
Postat av: Anonym

du har ju tappat det..

2010-05-22 @ 11:21:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0