Tack mina änglar



Tack mina änglar, tack för att ni finns.
Tack för allt ni gjort, varje sak jag minns.
Tack för alla stunder när jag behöver nån,
så finns ni jämt där när jag vänder mig om.
Tack för denna lycka, glädje och alla skratt
Hoppas att ni vet ni är min största skatt
För alltid finns jag här för er,
om ni söker mig ni ser
Alltid nära, alltid där
kommer jämt att finnas när
livet det känns tungt och hårt
kommer hjälpa när det är svårt
Jag vill säga tack igen, några ord från eran vän

   
   
   
   


Kommentarer
Postat av: Nanni

men gud vad söt du är! Du är underbar du Ellie! En väldigt speciell människa! sådana som du växer inte på träd! massa kramar!

2008-08-04 @ 20:55:03
URL: http://tankeotid.blogg.se/
Postat av: milla

Du är underbar vän & jag tror vi älskar dig allihop där=) Håller med personen här ovanför=) tack för att du finns=)

2008-08-04 @ 21:05:35
Postat av: Martina

Tack själv älskade du :)

2008-08-05 @ 12:07:44
URL: http://theamartina.blogg.se/
Postat av: Gargamel

Det var rart. Det ser ut som jag har silverögonskugga på bilden. Va fiiint!

2008-08-09 @ 17:26:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0