Snacka skit!

Att dom bara orkar, dom jävla radiopratarna!

"Aaah men vad ROLIGT, nu ska vi tävla! Man kan vinna 200 kr i en samtalspott från Telia. Och har man 200 kr kan man ju kanske ringa till någon som man inte brukar ringa, som kanske lilla mormor i Göteborg eller en avlägsen släkting man inte pratat med på länge. Själv har ju jag en kompis som jag inte pratat med på länge, ja då menar jag länge, så helt plötsligt en dag så bara när jag skulle typ in på banken och sätta in pengar på ett konto så ringde hon och jag blev ju naturligtvis jätteöverraskad när jag skulle svara, sen svarade jag och sen slutade med att vi pratade i tolv minuter. Sen visade det sig att det kontot inte gick att komma åt så blev jag ju jätteupprörd och tyckte att dagen skulle bli dålig men så helt plötsligt så slutar det regna så kommer solen fram och då blev jag ju genast på bättre humör och tänkte att den kanske inte skulle bli så tokig ändå. Så om du vill vinna 200 kr i en samtalspott från Telia så ring in!"

Hade jag ett gevär, med en 6,5 mm ammunition, och fick skjuta en människa, så skulle det vara den som pratade i radio. Jag förstår inte hur man kan låta som att man inte har en enda get hemma i hagen, eller som att det inte finns en enda kopp i skåpet. Och vadå "godmorgon", det är väl fan ändå det sista det är sen dom öppnat käften!

Och det regnar idag.
Inte nog med att jag var tvungen att lyssna på radio imorse för att min winamp var helt störd så att min dag blev förstörd,
jag får inte bort plast från min spisplatta efter att ha lagt min skärbräda på den när den var het. Listan på i-landsproblem kan göras så oändligt långt, det är väl det jag är bäst av allt på egentligen. Jag ska bli i-landsproblemskommunikatör.
Är fan hungrig också. Jävla förbannade pissdagsjävel.

Vad i helvete

Kommentarer
Postat av: Susanna

Vet du hur snygg du är.Tusen miljoner kramar från Sytte Huttie

2008-08-15 @ 22:55:38
Postat av: Nanni

ojoj..idag var ingen bra dag, det hörde jag det.. hoppas kvällen blev bättre! puss!

2008-08-15 @ 23:01:34
Postat av: Ellie

Nääh men oj vad Huttie är snäälll! =)

NAnni, nej den dagen var KÖRD.. haha

2008-08-17 @ 23:15:35
URL: http://elliefant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0